Mallorca

publicerat i utomlands på äventyr;
 
Hej kära bloggläsare. Nu är jag i Mallorca med min pappa och min bror. Det var väldigt skönt att åka från Sverige måste jag säga. Det har ju varit piss väder i över två veckor. Vårat flyg gick 07:00 från Arlanda vilket ledde till att vi behövde gå upp väldigt tidigt men då fick vi som en hel extra dag eftersom vi landade runt elva. Jag blev lite besviken när vi kom fram eftersom himlen var packad av moln. När vi kom till hotellet checkade vi in och sen gick vi runt och kollade vad som fanns. Hotellet har två pooler och lite små stränder här och var och inte speciellt mycket folk. Ett mysigt hotell helt enkelt. 
 
 
Lite bilder runt om hotellet. Så himla fint!
 
 
En klassisk hopp-bild såklart. 
 
 
Och en (halv) familjeselfie. 
 
 
Ännu en hoppbild. Denna gång påväg ner i vattnet. 
 
Vi badade i en av poolen men sen blev vi kalla eftersom det var lite solbrist så vi gick till en gräsmatta med solstolar där solen lös lite starkare. Vi var alla väldigt trötta och slumrade till. Det var så himla skönt och jag sov så djupt. Efter vi vaknade blev det lite soligare så vi solade lite och badade lite. Även om vädret inte var på topp i dag så var det jättemysigt! Snart ska vi äta middag och sen ska vi gå till ett centrum som ligger ungefär 15 minuter bort och köpa lite saker. Ha det så bra! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :